Kitchenforce grupės maitinimo įmonių savitarnos užsakymų administravimas

Pirkimo taisyklės ir sąlygos

Jūs galite sukurti užsąkymą ir jį apmokėti vienu iš elektroninių mokėjimo būdų. Mokėjimai atliekami eurais (€).
Pirmiausia savitarnos formoje pasirinkite  Jums patogią kalbą ir atsiėmimo būdą. Toliau peržiūrėdami patiekalus pasirinkite Jums tinkamus. Kontaktinės informacijos dalyje, prašome įrašyti mobilaus telefono numerį, šiuo numeriu Jus informuosime apie užsąkymo būseną, įvkdymą. Jeigu pasirinksite "Reikalinga sąskaita faktūra", prašome užpildyti laukus: "Įmonės pavadinimas", "Įmonės kodas", "Įmonės adresas", "Įmonės PVM kodas" ir "El. pašto adresas sąskaitai atsiųsti", kuriuo bus Jums išsūsta sąskaita faktūra.
Prašome susipažinti su pirkimo taisyklėmis ir patvirtint tai pažymint formoje, lauką "Susipažinau ir sutinku su restorano taisyklėmis ir privatumo politika".

Mokėjimai, atsiskaitymo būdai

Atsiskaityti už pirkinius Jūs galite mokėdami elektroninės bankininkystės sistemomis MIPS, kreditinėmis ir debetinėmis VISA, MasterCard, Maestro kortelėmis.
Grynais Jūs galite atsiskaityti vietoje restorane, jeigu jame šis mokėjimo būdas naudojamas.

Grąžinimo taisyklės ir sąlygos

Sutinkamai su individualiomis restoranų grąžinimo taisyklėmis. Šalims, pirkėjui ir pardavėjui, sutarus dėl netinkamo užsakymo įvykdymo apmokėjimas grąžinamas. Grąžinimą atlieka pardavimų administratorius VšĮ Eikneta.

Pristatymo paslauga

Ši paslauga neteikiama.
Savitarna užsakytus patiekalus atsiimkite atvykę vietoje.

Privatumo politika

BDAR nuostatomis remiantis, svetainių lankytojai informuojami ir susipažindami su asmenine lankytojo informacija svetainėje. Lankytojas leidžia ar neleidžia įmonei naudoti atitinkamus čia nurodytus asmens duomenis.

1. Svetainės peržiūra ir lankytojo identifikavimas.
Svetainės lankytojas lankydamas internetinę svetainę identifikuojamas pagal jo išorinį IP adresą ir naudojamos naršyklės oficialius duomenis. Svetainės lankomumo statistikos sekimui naudojama google įskiepiai.

2. Lankytojo paslaugų užsakymas, apmokėjimas, užsakymo būsenos stebėjimas, užsakymo pristatymas lankytojui.
Užsakant patiekalus, lankytojas privalo palikti kontaktinę informaciją teisingam užsakymo įvykdymui.

3. Lankytojo asmens kontaktinius duomenis įmonė naudoja bendravimui su lankytoju.

4. Asmens duomenų perdavimas – trečioms šalims vykdomas tik su aiškiu lankytojo sutikimu, išimtį sudaro teisėsaugos institucijų prievolė teikti duomenis.

5. Duomenų saugojimo laikotarpis arba kriterijai laikotarpiui nustatyti
Duomenys saugomi iki lankytojas jų nepašalins. Istoriniai lankytojo užsakymų įrašai saugomi sutinkamai su Lietuvos buhalterinės apskaitos nuostatas iki 10 metų.

6. Duomenų subjekto teisės
Lankytojas turi teisę atsisakyti paslaugų ir ištrinti bendravimui reikalingą asmeninę informaciją.

7. Informacija, ar duomenų subjektas privalo pateikti asmens duomenis
Duomenų pakankamumas atlikti lankytojo užsakymus ir atsiskaitymą už suteiktas paslaugas.

8. Informacija apie galimas duomenų nepateikimo pasekmes
Nepakankami ar klaidingi kontaktiniai duomenys apsunkina ar tampa neįveikiama kliūtimi Lankytojo užsakymų įvykdymui ir sukelia įmonei veiklos nuostolius. Tuo lankytojas tampa atsakingas už atsiradusių nuostolių padengimą įmonei.

Susipažinimas su šiomis nuostatomis ir tolimesnis svetainės lankymas suprantamas, kaip lankytojo sutikimas su įmonės privatumo nuostatos.

Kitu atveju lankytojui rekomenduojama palikti šią svetainę.